Recenzii pozitive din partea clienților - cum să le obții?

Sebastian Horoszko

Sebastian Horoszko

decembrie 06, 2021
Recenzii pozitive din partea clienților - cum să le obții?

Obține recenzii pozitive pe Google

În prezent, nu există companii sau produse care să nu poată fi recenzate. Mai mult, recenziile online au devenit un element de bază în construirea relațiilor furnizor-client. Obținerea de recenzii pozitive pe Google este, de asemenea, cea mai scurtă cale de a atrage noi clienți. Astfel de recenzii le oferă clienților sentimentul că au făcut cea mai bună alegere. Cum poți obține recenzii pozitive pentru afacerea ta? Iată câteva exemple care îți vor oferi posibilitatea de a-ți exprima propria părere.

Trimite un mesaj prin care să soliciți clienților o recenzie

Este bine de știut faptul că un client este o persoană ocupată cu treburile sale zilnice. Un client mulțumit nu se gândește să facă o recenzie pozitivă imediat după ce a primit un colet sau a folosit un serviciu. Una dintre cele mai bune modalități de a obține o recenzie este să trimiți o solicitare în acest sens. După ce ai finalizat comanda și te-ai asigurat că aceasta a fost primită de client, poți trimite un e-mail prin care să ceri politicos clientului să lase o recenzie, împărtășind impresiile sale despre produs, serviciul clienți și timpul de livrare. Amintește-ți, totuși, că mesajul tău nu trebuie să fie prea insistent. Iată câteva exemple.

 

Bună ziua, doamnă/domnule XY!

Îți mulțumim pentru cumpărăturile făcute și pentru că ai ales oferta magazinului nostru *numele magazinului*.

Ne-ar plăcea să îți cunoaștem impresiile.

Opinia ta obiectivă îi va ajuta pe ceilalți cumpărători să ia o decizie.

Prin urmare, am dori să te rugăm să ne oferi o recenzie sinceră.

Pentru a lăsa un feedback, te rugăm să dai click pe linkul de mai jos:

*link pentru a lăsa o recenzie*.

Salutări,

*numele tău*.

*denumirea magazinului online*.

 

Bună, XY!

Îți mulțumim că ai utilizat serviciile noastre.

Recenzia ta respectiv un “cuvânt bun” sunt foarte importante pentru noi.

Te rugăm să ne împărtășești părerea ta pe profilul nostru și să ne ajuți să ne extindem aripile.

*link pentru a lăsa o recenzie*.

Salutări,

*numele și prenumele tău*.

*denumirea magazinului online*

Bună ziua, doamnă/Domnule XY!

Datorită faptului că marca noastră este în dezvoltare, am marea rugăminte de a ne lăsa o scurtă recenzie despre cooperarea noastră:

*link pentru a lăsa o recenzie*.

Te rugăm să acorzi 3 minute pentru a ne lăsa o opinie care va fi utilă altora în evaluarea și alegerea companiei noastre. Îți mulțumim foarte mult pentru ajutor.

Salutări,

*numele și prenumele tău*.

*denumirea mărcii tale*.

Atunci când trimiți astfel de cereri, nu uita să incluzi o semnătură corespunzătoare. Un subsol de e-mail cu numele tău și numele companiei este suficient. Cu toate acestea, evită semnăturile fără nume sau colective, cum ar fi "Echipa + Numele companiei". Este o abordare impersonală și nu este un secret faptul că astăzi clienții sunt alergici la abordările enigmatice.

Recenziile pozitive de pe Google au o putere enormă. Răspunsurile de mai sus, gata pregătite, îți vor facilita cu siguranță colectarea acestora. Cu toate acestea, dacă se întâmplă ca un client să îți lase o recenzie mai puțin favorabilă, trateaz-o ca pe un aliat.

Exemplu solicitare a unei recenzii de către clientul nostru - magazin online born2be.pl

Cere o opinie în pop-up  tip chenar

Știi acel sentiment când deschizi o comandă frumos ambalată? Atenția acordată detaliilor arată grijă și dedicare. Acest tip de procedură este foarte des folosit de magazinele online, deoarece are un efect pozitiv asupra "recenziilor de cumpărat" - comanda în ochii clientului câștigă în calitate. Merită să faci un pas în plus și să ceri clientului să lase imediat o recenzie. Cum? Include în livrare un bilet plăcut din punct de vedere estetic. Obținerea unui feedback în astfel de circumstanțe plăcute va avea ca rezultat, cu siguranță, cuvinte foarte favorabile. Cum ar trebui să te asiguri că ai clienți implicați? Am câteva sugestii pentru tine care vor avea cu siguranță ca rezultat un feedback pozitiv.

 

Bună ziua!

Comanda a ajuns deja la tine! Sperăm că deschiderea coletului ți-a adus multă bucurie și zâmbete. Împărtășește impresiile tale cu ceilalți. Scanează codul QR de mai jos și scrie câteva cuvinte din partea ta!

*Codul QR*.

*semnătura ta*.

Ura!

Tocmai ai primit comanda! Îți mulțumim pentru încredere și pentru că ai ales să faci cumpărături în magazinul nostru . Ne-ar plăcea foarte mult să cunoaștem părerea ta. Lasă opinia ta în magazinul nostru online și ajută-i pe ceilalți clienți. Vei găsi linkul către recenzie în ultimul e-mail.

*Semnătura ta*.

Bună!

Suntem încântați că ți-a sosit comanda. Încă ceva - împărtășește cu alții părerea ta și primește -10% la următoarea achiziție. Îți vom trimite detaliile prin e-mail.

*Semnătura ta*.

Solicitările tale pot duce la cartea de vizită Google My Business, pagina de Facebook sau la magazinul online. Alegerea îți aparține.

Facilitează experiența de scriere a unei recenzii în magazinul online

Clienții trebuie să fie încurajați să lase recenzii pe un site web sau într-un magazin online. Nu poți face acest lucru fără a evidenția widgeturile și aplicațiile ce servesc scrierea opiniei. Trebuie să luptăm pentru fiecare recenzie! Pentru a face acest lucru, alege o metodă simplă. Lasă informația despre posibilitatea de a lăsa o recenzie pe documentul produsului (de preferință într-un loc vizibil). Pentru potențialii tăi clienți, aceasta va fi o comoară de informații despre produsul dat. Cum colectezi astfel de recenzii pozitive pe Google? De exemplu, la finalul procesului de comandă, poți cere clientului să scrie o scurtă recenzie și să împărtășească impresiile sale din timpul procesului de cumpărare.

Exemplu de widget care facilitează scrierea unei recenzii în magazinul online al clientului nostru selsey.pl

Propune o reducere la următoarea comandă

Nimic nu îi motivează mai mult pe oameni să lase un feedback pozitiv pe Google Maps, în magazinul online sau pe rețelele sociale decât recompensele/premiile și profiturile. Asta își doresc clienții tăi! Cunoscându-le deja nevoile, te poți concentra pe obținerea unor recenzii pozitive. Ce zici de recompensarea clienților fideli și activi cu o mică reducere, chiar și de câteva procente? Îți garantez că recenziile tale Google Maps merită acest lucru. Mai întâi verifică dacă comanda a fost preluată de către client și apoi acționează. Trimite-i un mesaj de încurajare și așteaptă ca recenziile pozitive de pe Google să crească în forță!

Exemplu de reducere pentru scrierea unei recenzii pe Google în magazinul clientului nostru darymex.pl

Introdu un sistem de loialitate

Un sistem de loialitate este o idee grozavă care ajută foarte mult la colectarea de recenzii pozitive. Dacă este dezvoltat și implementat bine, acesta nu numai că poate avea ca rezultat recenzii favorabile din partea clienților, dar poate crește vânzările și gradul de conștientizare a mărcii. De asemenea, te va ajuta să creezi un grup de clienți permanenți. Un program de loialitate, cum ar fi cel disponibil pe Booking.com, de exemplu, se bazează pe fiecare rezervare efectuată. Tu îl poți modifica ușor și poți oferi clienților puncte pentru fiecare recenzie ulterioară! Un câștig real pentru consumatori se poate traduce printr-o reducere la achizițiile ulterioare. Asigură-te totuși că recenziile clienților tăi sunt doar despre produsele pe care într-adevăr le-au comandat.

 

Program de loialitate pentru recenzii - miastowlosow.pl

Cum să răspunzi la recenziile pozitive Google?

Merită, fără îndoială, să te întrebi de la bun început: de ce să răspunzi la un feedback pozitiv? Din moment ce clienții au revenit la tine cu un mesaj favorabil, nu-i lăsa fără răspuns. Acest lucru îți va pune în valoare brandul. În ochii potențialilor clienți, vei fi o companie care se preocupă de utilizatori chiar și după ce comanda a fost finalizată.

 

Cum să răspunzi la recenziile Google? În primul rând, diferit. Pregătește-ți mai multe modele de răspuns pe care le vei varia în funcție de produsele comandate, serviciile oferite etc. Cel mai bine este să le mulțumești direct clienților folosind cuvinte precum:

 

Îți mulțumim foarte mult pentru feedback-ul pozitiv (...)

Ne bucurăm că serviciul nostru a fost primit cu atâta căldură (...)

Suntem foarte recunoscători pentru o recenzie atât de pozitivă (...)

Apreciem faptul că produsele noastre au câștigat aprecierea ta (...)

De asemenea, îți poți exprima speranța de a face noi achiziții sau de a utiliza serviciile tale. Asigură-te, totuși, că răspunsul tău este sincer și nu prea dulceag. Exemplele de comentarii de recenzii pozitive pot fi modificate.

Beneficiază de experiența unei companii care gestionează recenziile

Nimeni nu știe mai multe despre recenziile pozitive decât companiile care se ocupă de gestionarea acestora. Gestionarea profesională a recenziilor este foarte importantă din mai multe motive. În primul rând, o astfel de monitorizare constantă și punerea în aplicare a unor soluții care funcționează cu adevărat vor duce la un număr mult mai mare de recenzii. Chiar dacă vei ajunge să ai recenzii negative printre ele, nu ai de ce să îți faci griji. Nu există niciun brand care să nu se lupte cu astfel de recenzii. Cu toate acestea, companiile cu experiență în gestionarea feedback-ului știu exact cum să le abordeze și cum să se diferențieze de concurență. În plus, un sistem de gestionare a feedback-ului asigură autenticitatea declarațiilor - acestea vor fi făcute de clienții tăi reali, nu de persoane necinstite. Astfel, clienții sunt cei care îți vor face cea mai bună publicitate. Economisește timp și controlează ușor afacerea online - contactează-ne!

Minimalizează recenziile negative cu cele pozitive!

Recenzile pozitive pe Google Maps influențează vizibilitatea unui site în rezultatele căutărilor. Acest lucru îi sporește poziția și imaginea companiei. Prin urmare, merită să te asiguri de calitatea recenziilor pozitive în motorul de căutare Google. Cu cât ceri mai mult feedback pozitiv, cu atât mai mult te poți aștepta să apară pe cartea de vizită a magazinului sau pe cartea de vizită Google Maps. Arătă că afacerea ta este la un nivel mai înalt decât concurența ta. Și nu îți face griji cu privire la recenziile negative - comentariile pozitive vor minimaliza, fără îndoială, apariția acestora.

Recenzii pozitive -rezumat

Nu există nicio îndoială că recenziile pozitive online reprezintă o valoare imensă pentru fiecare marcă. Prin urmare, este important nu numai să soliciți recenzii favorabile, ci și să fii în măsură să le răspunzi în mod corespunzător. Acest articol va fi un ghid valoros pentru tine, antreprenorule online, cu privire la ceea ce trebuie să faci pentru a obține mai multe recenzii pozitive. Citește-l cu atenție, ținând cont în primul rând de așteptările și cerințele clienților tăi. O înțelegere aprofundată a nevoilor acestora îți va permite să îmbunătățești calitatea serviciilor și să oferi produse și mai bune.

Crește încrederea față de afacerea ta și deosebește-o de competiție.

Vorbește cu noi pentru a afla cum Recenziireale.ro îți va îmbunătăți ratele de marketing și de vânzare.

Excelente

Pe baza celor 82 de opinii

Vezi aici niște opinii

Viscola Fashion

O soluție foarte bună pentru a colecta opinii despre magazin și produse. Datorită acestei soluții se poate analiza opinia clienților și crea soluțiile viitoare pe baza acestor cunoștințe.

Acus Med

Recomand cu căldură colaborarea cu recenziireale.ro. Am obținut multe opinii de la clienți în ceea ce privește magazinul și produsele (de asemenea pentru cartea de vizită Google My Business)...

TRENA Professional Cosmetics

Un serviciu foarte bun pentru a obține opinii. Cu recenziireale.ro colectarea opiniilor, atât despe firmă cât și despre produse, merge așa cum trebuie...

Ministerstwo Gadżetów

Recomand cu căldură firma recenziireale.ro. De la început colaborarea a fost exemplară, caracterizată de un profesionalism complet și o abordare individuală a clientului...